Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu przedmiotu z deklarowaną przez sprzedającego wysyłką w ciągu 24 godzin (biżuteria na prezent). Okazało się jednak, że przedmiotu nie ma na stanie, a wysyłka możliwa jest dopiero za tydzień, dla mnie za późno. W zwiazku z tym postanowiłam zrezygnować z zakupu, opcja "anulowania" nie była już dostępna, bo sprzedający zmienił status na w przygotowaniu. Wybrałam więc dostępną opcję "zwróc towar". Teraz w zakładce zamówienia widnieje informacja "zwrot zgłoszony". Pytanie, czy sprzedający powinien taki zwrot zatwierdzić? Od kiedy powinnam liczyć termin do zwrotu środków?
Tak , powinien zaakceptować ,odn. 2 pytania -- to on nawalił i powinien środki zwrócić natychmiast , niemniej po odstąpieniu od umowy Ustawodawca dopuszcza max. 14dni od zgłoszenia zwrotu .
Dzięki za info 🙂