Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, mam problem z odzyskaniem bonu na 100 zł którym płaciłam za zakup. Zakup został anulowany ale bonu nie mogę już wykorzystać, bo pojawia się informacja,że już został wykorzystany. Czy mogę ten bon jakoś odświeżyć?
@martatok87, czy podasz numer tego zamówienia? Kupon powinien się odnowić po anulowaniu płatności za zamówienie.
@mr_oma mr_oma
NUMER ZAMÓWIENIA: 8b117ba2-d907-11ec-a7c2-89e9785768c5
@martatok87 Opóźnienie wynika z faktu, że płatność do tego zamówienia nie została anulowana. Anulowałam tę płatność dla Ciebie i jeśli kupon nie wróci w ciągu 24 godzin, to koniecznie daj znać 🙂
@ko_alka dziękuję bardzo 🙂 bedę dawać znać:)
Działa:) Bardzo dziękuję:)
@martatok87 Super, dzięki za wiadomość 🙂 Miłego dnia i udanych zakupów!
Hej, mam analogiczną sytuację. Płatność bon+blik nie doszła do skutku ze względu na błąd systemu bankowego, ale kwota z bonu została wykorzystana. Mogę prosić o przyjrzenie się tej transakcji? Dziękuję! 🙂
29c80f10-17c0-11ed-bc49-677858adb2a8
@czerwony_imbryk sprawdziłam tę transakcję. Rozpoczęta płatność została anulowana, powinnaś zobaczyć pozostałą z bonu kwotę w tej zakładce oraz na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki" 🙂
Dziękuję, wszystko jest już w porządku! 🙂
mam taką samą sytuację - zwrot był na początku grudnia a do tej pory nie widzę kupon, mogę prosić o sprawdzenie ? Podaje numer płatności: 31331fc5-8b81-11ee-a787-931a8fbaff6c
dziekuję
@pchelka-sf sprawdziliśmy Twój zwrot i karta podarunkowa prawidłowo pojawiła się na Twoim koncie. Jednak z naszych danych wynika, że 11.12.2023r. już ją wykorzystałaś.
@martatok87 Powinien się odnowić tu:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony jeżeli był to kupon od sprzedającego to nie będzie go już.