Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dzisiaj mija tydzień kiedy Zleciłem zwrot pieniedzy u sprzedającego i nadal nie otrzymałem ich na konto. Podobno wina leży po stronie allegro bo sprzedający zwrócił pieniądze
@Client:73362408 jak udało Ci się Zleciłem zwrot pieniedzy u sprzedającego i nadal nie otrzymałem ich na konto ?
A nie przypadkiem sprzedawca zlecił zwrot ? dostałeś maila że sprzedawca dokonał zwrotu ?
A może zleciłeś zwrot towaru ? tu sprzedawca ma do 14 dni od odstąpienia 🙂
@Client:73362408 Taki zwrot może iść do 14dni, tyle ma sprzedajacy, jeżeli zwrócił to dostajesz maila od Allegro- był mail i po 3dni wracają tam skąd wyszły.
@Client:73362408 Cześć! Chętnie pomogę, tylko proszę o informację, o które zamówienie chodzi 🙂
c56d1e70-6ba6-11ee-b149-137dbc6a2402
Numer zamówienia
@Client:73362408 Sprzedający zwrócił środki za to zamówienie 16 października. Zamówienie opłacono za pomocą metody Google Pay, zatem zwrot znajdzie się na karcie podpiętej do usługi.
Sprawdź, jakie konto masz podpięte do Google Pay i wtedy zweryfikuj historię rachunku w okolicach terminu zlecenia zwrotu (czyli w tygodniu 16-19.10.2023)