Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Sytacja następująca:
Zakupiłem kilka urządzeń i jedno z nich było ewidetnie używane (ślady tynku) i nie działało. Poprosiłem sprzedającego o wymiane jednego urządzenia na nowe. Sprzedający przeprosił, mowił że pomyłka i ze zrobi zwrot. Chciał żebym to odesłał na swój koszt, ale ostatecznie zamówił przesyłkę.
Paczkę nadałem i następnego dnia otrzymałem od sprzedającego, że wysłałem im pustą paczkę. Wygląda na to, że towar zaginął podczas transportu.
Teraz sprzedający nie chce zwrócić pieniędzy jeśli reklamacja u przewoźnika nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.
Ogólnie sytuacja dla mnie bardzo słaba bo wygląda na to że płacę za błąd sprzedającego (w koncu sam wysłał używany sprzęt).
Czy sprzedawca może opóźniac i uzależniać zwrot ze wzgledu na reklamacje?
@Kratharin nie , nie może dlatego ,że odbierał towar własnym transportem , Twoja odpowiedzialność za paczkę w takim wypadku kończy się w chwili wydania jej kurierowi .