anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy (Anulowanie transakcji)

Ramada_2006
#8 Zapaleniec#

Witajcie, 

Niedawno zamówiłem towar, chciałem cześć opłacić kuponem. Niestety nie zakliknął mi się kupon. Po dokonaniu płatności (przelew błyskawiczny) zauważyłem błąd i ją anulowałem (oczywiści pieniądze z konta poszły)i od razu ponowiłem już poprawnie -  płatność została juz zaksięgowana (status: zakończona). 

Problem w tym ze nie dostałem żadnego emaila o anulowaniu, oraz nie mam żadnej anulowanej płatności w karcie przedmiotu. 

Kiedy mógłbym się spodziewać zwrotu? Czy to normalne ze nie dostałem żadnego maila?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pulkownik66
#19 Nestor#

@Ramada_2006 Do trzech dni roboczych kasa za jedną płatność zostanie zwrócona na twoje konto.

oznacz moderatorów

Ramada_2006
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Ramada_2006 👍

oznacz moderatorów