Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od paru miesięcy próbuje odzyskać pieniądze z dwóch transakcji. Pisałam do Państw już kilka razy. Kilka razy wypełniałam już różne wnioski. A po otrzymaniu od Państwa wiadomosci że wniosek mój został rozpatrzony 12 czerwca, zapytanie czy otrzymałam wzrost pieniędzy. Niestety nadal jestem bez rozwiązania mojej sprawy. Minęło już ponad 4 miesiące a ja ciągle tylko pisze do Państwa i ciągle w kółko wypełniam wnioski.
Jak zatem mam odzyskać należność za nie wywiązanie się że sprzedaży zakupionych przeze mnie rzeczy?
Allegro pisze że "wkrótce", jaki to czas? My niestety nie możemy ci tu pomóc.
Witam. Od paru miesięcy próbuje odzyskać pieniądze z dwóch transakcji. Pisałam do Państw już kilka razy. Kilka razy wypełniałam już różne wnioski. A po otrzymaniu od Państwa wiadomosci że wniosek mój został rozpatrzony 12 czerwca, zapytanie czy otrzymałam wzrost pieniędzy. Niestety nadal jestem bez rozwiązania mojej sprawy. Minęło już ponad 4 miesiące a ja ciągle tylko pisze do Państwa i ciągle w kółko wypełniam wnioski. Jak zatem mam odzyskać należność za nie wywiązanie się że sprzedaży zakupionych przeze mnie rzeczy?
Hej. Tez czekam na kase za niezakuoiony towar od Allegro. Mozesz z grzecznosci podrzucić ,jakie te wnioski musiałaś wypełniać by zwrócili kase? U mnie sytuacja taka,ze anulowałem płatnośc przy transakcji,kase z konta pobrało,wedle Allegro kasa wróci z automatu na konto. Jak na chwile obecną-cisza.
@Client:36172184 Po anulowaniu płatności pieniądze powinny wrócić w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli w Twoim przypadku trwa to dłużej, upomnij się o zwrot środków na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Client:47003551 Dobrze, że napisałaś tutaj, publicznie. To powinno zmotywować Allegro do działania. Podejrzewam, że Twój problem zostanie rozwiązany dzięki temu.
Non stop pisze do allegro i nie dostałam żadnej odpowiedzi,wszystkie papiery już wypelniłam,podałam zdjecie dowodu jak prosili i numer konta do zwrotu pieniędzy.
@Client:47003551 No dziś niedziela, święto, cierpliwości.
@Client:47003551 Poczekaj, dziś lub jutro wypowie się w Twoim wątku ktoś z moderacji i sprawę wyjaśni.
.
@Client:47003551 Przepraszam, że nie otrzymałaś od nas odpowiedzi na swoje wiadomości. Przed chwilą wysłaliśmy do Ciebie maila w sprawie Twojego wniosku, dlatego sprawdź proszę koniecznie swoją skrzynkę pocztową.
Odezwała się do mnie od praw kupujących i wychodzi na to że pieniążki wkrótce dostanę,dziękuję wszystkim za pomoc 😊