Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć zamówiłam Tonik do twarzy który okazał się nieorginalny, niestety to było w listopadzie tamtego roku więc nie wiem jak to działa, czy dalej mogę domagać się zwrotu pieniędzy i czy koszt przesyłki ponosi kupujący czy sprzedawca? Zgłosiłam spór ale nie chcę tracić pieniędzy na przesyłce tylko dlatego, że zostałam oszukana, czy jest możliwość żeby allegro pokryło koszt wysyłki albo zmusiło do tego sprzedającego?
@Client:132521786 jeżeli zgłosiłaś reklamację, to zgodnie z przepisami prawa sprzedający powinien odebrać od Ciebie reklamowany towar (lub np. przesłać etykietę). Klient nie ponosi kosztów w związku z reklamacją. Jeżeli potrzebujesz naszego wsparcia w dyskusji, skorzystaj z opcji [poproś o pomoc allegro].