Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, dokonałam zakupu i anulowałam go jeszcze tego samego dnia 25.09. Wielokrotnie kontaktowałam się ze sprzedającym i otworzyłam dyskusję w sprawie braku zwrotu pieniędzy. Dostałam wiadomości, że zostanie to sprawdzone i, że Allegro zleciało już zwrot. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za anulowany zakup. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
A ile minęło czasu , a jaka metoda płatności była?
Zakupu dokonałam BLIKIEM 25.09.2024, czyli prawie miesiąc TEMU.
@AnnaWlk83 Możesz oznaczyć dyskusję jako "nierozwiązaną" i wtedy dostaniesz propozycję złożenia wniosku o odszkodowanie z Allegro Protect.
Jeżeli tego nie zrobisz to po upływie chyba 30 dni Allegro uzna dyskusję jako rozwiązaną a raczej zapomnianą i sprawę zamkną.
Po wejściu w zakładkę "dyskusja" wyświetla mi taką wiadomość i nic dalej nie mogę zrobić.
Obrazka nie widźmy, dyskusję odznaczyłaś jako nierozwiązana, a wówczas dostajesz wniosek do AP.
@AnnaWlk83 sprzedający zlecił zwrot, ale nie zaksięgował się poprawnie, możliwe, że nie jest tego świadom. Poprosiłam o otwarcie dysksuji i wiadomość w niej do sprzedającego, poczekaj proszę na informacje w tej sprawie.
@la_nikabardzo dziękuję za pomoc 😊