Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłaciłem zamówienie blikiem, w sobotę po czym zorientowałem się, że popełniłem błąd i anulowałem zamówienie w niedzielę. Pieniądze z konta zeszły, jednak zapewne nie trafiły do sprzedawcy. Czy zwrot przebiegnie bez problemu? Minęło 11 dni.Pozdrawiam.
@michbent, podasz numer tego zamówienia? 🙂 Sprawdzę, czy sprzedawca zwrócił środki.
de24d661-1634-11ed-9daa-f7b78d913032
@michbent Dziękuję, sprawdziłam to zamówienie i sprzedający kilka minut zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie, więc środki powinny wpłynąć na Twój rachunek maksymalnie do końca jutrzejszego dnia.
Dziękuję.
Jak nie doszły to powinny wrócić w ciągu 3dni, a skąd wiesz ze nie trafiły do sprzedającego?