Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zakupiłem pod koniec kwietnia sprzęt elektroniczny poprzez Allegro Pay Po, sprzedawca nie wysłał sprzętu ponieważ egzemplarz sprzedawany uległ zniszczeniu i oczekiwał na wymianę przez producenta. W związku z tym opłaciłem zakup w Allegro Pay Po. Zgodziłem się zaczekać do końca maja na przesłanie zakupionego towaru, lecz niestety nie udało się to.
Jak w takim przypadku wygląda zwrot pieniędzy? Jaki jest czas takiego zwrotu?
Pozdrawiam Adrian
@AdrxO90 Nie otrzymałeś towaru i sprzedawca nie oddał wpłaty? Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się zwrotu środków. Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, wtedy sprzedawca szybko odda.
Później zadziała to jak odstąpienie od umowy;
Jeśli zdecydujesz się zwrócić towar, wybierz opcję [Zwróć część lub całość zakupu], znajdziesz ją w szczegółach Twojego zakupu. Następnie wypełnij dane i kliknij [Odstępuję od umowy] oraz odeślij sprzedawcy zwracane przedmioty. Jeśli wszystko przebiegnie bez problemów i sprzedawca potwierdzi zwrot, wymaganie Twojej płatności zostanie anulowane – zobaczysz to w Szczegółach zakupu, w części Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy. Nie poniesiesz w związku z tym żadnych kosztów – poza ewentualnym kosztem odesłania przesyłki do sprzedającego.
Jeżeli opłacisz towar przed zwrotem wpłaty przez sprzedawcę, będziesz miał nadpłatę w PayPo. O jej zwrot upomnij się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1c48fc89-9826-4ddf-94e3-42ebb81f0088
Super 😁
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Adrian