Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z wypełnieniem formularza zwrotu pieniędzy przez program ochrony kupującego. Kupiłam buty, ale sprzedawca nie wysłał mi ich mimo założenia dyskusji i zwrócenia się o pomoc do Allegro. Poinformowano mnie, że po 14 dniach od zakupu mam prawo domagać się pieniędzy z POK. Płaciłam BLIKiem, więc w formularzu podałam metodę płatności "przelew". Dalej powinnam podać numer konta na który dokonano wpłaty i załączyć potwierdzenie. O ile z potwierdzeniem nie ma problemu, o tyle nigdzie nie mogę znaleźć numeru konta. Jest podany kod referencyjny, a jako odbiorca allegro.pl. Czy ktoś mógł by mi pomóc?
Nie pisz, że płaciłaś przelewem, tylko wpisz, że płaciłaś przez Allegro Finanse. Wtedy nie musisz podawać żadnych numerów kont i nie musisz dodawać potwierdzenia wpłaty.