Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zwróciłam telefon Samsung do sprzedawcy z Allegro telecentrum24 kupiony na raty przez Santander Consumer Bank. Podczas zgłoszenia zwrotu towaru sprzedawcy podałam swój nr konta na które należy odesłać pieniądze, ponieważ osobiście 20.09.2023 do Banku wpłaciłam całą kwotę 5719 zł i tym samym zamknęłam konto. Sprzedawca jednak nie odesłał pieniędzy na moje konto tylko dokonał zwrotu przez PayU co wynika z maila z dnia 28.09.2023 (od tego czasu przebywałam na urlopie i nie miałam dostępu do poczty, o czy wiedział sprzedawca z wcześniejszej rozmowy telefonicznej ze mną). Dzwoniłam również do Banku gdzie poinformowano mnie, że skoro konto zostało zamknięte przeze mnie nie było możliwości zaksięgowania otrzymanych pieniędzy i całą kwotę odesłano do nadawcy czyli do PayU. Stąd moje pytanie w jaki sposób oraz w jakim czasie mogę odzyskać moje pieniądze 5719 zł PayU i żeby zostały przelane na moje konto. Pozdrawiam Ewa Wysoczańska - Ewa_Ch1
@Ewa_Ch1 musimy to wyjaśnić z PayU dlatego napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy.
Bardzo chętnie ale zamiast formula wyświetla się strona, która nie dotyczy mojego tematy - Wybierz temat kontaktu: Kupuję, Sprzedaję, Charytatywni. Który załącznik powinna otworzyć i wypełnić? Otrzymałam informację od sprzedawcy, że z jego strony temat jest zakończony bo on się rozliczył a ja dalej jestem bez pieniędzy. Dlatego proszę o pomoc, który załącznik?
@Ewa_Ch1 wybierz proszę opcję "kupuję", bo w tej sytuacji jesteś kupującą 🙂
Bardzo dziękuję za pomoc i wszystkie wskazówki ale już otrzymałam zwrot pieniędzy i temat uważam za zakończony. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.