Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłem ostatnio na Allegro produkt niefizyczny (waluta do gry przeglądarkowej). Na aukcji napisane było, że przewidzianym dniem "dostawy" jest 27.08.2020r. Jeśli chodzi o sposób dostarczenia przesyłki to ową walutę sprzedawca wysyła mi bezpośrednio w docelowej grze więc nie jest to uzależnione od kuriera, a od samego sprzedającego. Za zamówienie zapłaciłem ~50zł blikiem, a waluty nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Ze sprzedawcą kompletnie nie ma kontaktu pomimo, że loguje się na Allegro, co widać na jego profilu. Przed zakupem nie miał on żadnych ocen, natomiast po dokonaniu przeze mnie wpłaty w ciągu doby pojawiły się na jego profilu 2 oceny negatywne mówiące właśnie o kompletnym braku kontaktu i jakiejkolwiek interakcji ze sprzedającym. Czy jest jakakolwiek możliwość, żebym odzyskał wydane pieniądze? Produktu bowiem nie otrzymałem i nie zapowiada się na to, żebym go otrzymał w najbliższej przyszłości, a tak jak wspominałem, ze sprzedawcą nie ma kontaktu, więc nawet jeśli napisałbym do niego w celu ugodowego wyjaśnienia problemu to nie dostanę informacji zwrotnej.
Pozdrawiam
@Lowmetas Napisz przez ten formularz do sprzedającego i po 24h poproś pracownika Allegro o pomoc. Nie zamykaj dyskusji aż do rozwiązania problemu
Napisałem formularz i dostałem informację zwrotną od Allegro, że "Konto sprzedającego zostało zawieszone i nie odblokujemy go, dopóki problem nie zostanie wyjaśniony." Dalej opisali również Program Ochrony Kupujących i niby fajna opcja, tylko czy teraz z tego powodu muszę czekać kolejne 2 tygodnie, żebym miał jakąś szansę odzyskać pieniądze, czy istnieje jakieś inne, szybsze wyjście?
@Lowmetas No i tak będzie a ty po 14 dniach wystąp o zwrot do POK.