Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wczoraj kupiłem za pobraniem agregat prądotwórczy, i odrazu zauważylem że zamiast 5.5 l pojemności ma ok 4, co skraca jego czas pracy a to w nim też jest ważne,napisałem do sprzedającego i usłyszałem że się dowie to odpisze ale do dziś cisza.
To nie koniec dziś urządzenie odmówiło posłuszeństwa i pracuje ale nie daje prądu,chce to oddać i odzyskać pieniądze lub nowy sprzęt jak to zrobić
@Malarzowy
Jeżeli urządzenie ma wadę (niezgodność z opisem też jest wadą) - to należy złożyć reklamację.
W reklamacji należy określić wady (np. mniejsza pojemność, brak generowania prądu, etc.) i swoje żądania usunięcia wady (naprawa lub wymiana). O ile taki agregat dałoby się naprawić - to pojemności w mojej ocenie "naprawić" się nie da więc sprzedawca byłby zmuszony go wymienić.
Odstępować od umowy (czy konsumencko z Art. 27 czy w ramach reklamacji przy pierwszym zgłoszeniu) w tej sytuacji - w mojej ocenie nie ma sensu:
W pierwszej opcji sprzedawca mógłby potrącić zwrot do kwoty o wartości którą agregat prezentuje w stanie obecnym (używany, niesprawny), a w drugiej: na rozpatrzenie miałby aż 30 dni (a nie tylko 14) i przy pierwszej reklamacji nie musi oddawać pieniędzy ale naprawić lub wymienić rzecz.
Możesz ew. żądać obniżenia ceny (zamiast naprawy lub wymiany) - miałoby to sens przy wadzie wynikającej z mniejszej pojemności niż w opisie, ale przy niesprawnym agregacie miałoby to mniejszy sens.
Reklamację możesz złożyć np. w wiadomości do sprzedającego. Ewentualny brak reakcji sprzedawcy w ciągu 14 dni byłby uważany za uznanie Twoich roszczeń przez sprzedawcę'
Masz 14 dni na zwrot przy zakupienie konsumenckim, nie pisz do sprzedającego z telefonu, wszystko załatwiaj przez Allegro, tam uzyskasz pomoc: https://allegro.pl/dyskusje/nowa