Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 5 kwietnia kupiłam kosiarkę, została mi dostarczona. Jednak cały czas widnieje,że przesyłka jest w drodze, a dzisiaj otrzymałam zwrot za produkt. Co mam z tym zrobić? Pozdrawiam.
@Asiulka326 możesz to zignorować. Rozumiem, że wszystko między Tobą a sprzedającym jest wyjaśnione? Ty otrzymałaś zwrot wpłaty, a on produkt?
Mam I kosiarkę i pieniadze
Masz kosiarkę i zwrot środków za jej zakup?
Tak właśnie
@Asiulka326 w takiej sytuacji skontaktuj się proszę ze sprzedającym. Powinnaś odesłać tę kosiarkę, ale może ustalicie coś innego ze sprzedającym, albo podpowie jak ją wysłać.
@la_nika "Powinnaś odesłać tę kosiarkę"
Bzdura. Powinna odesłać jedno z dwojga, kosiarkę lub pieniądze, ale to do niej należy wybór, to ona ma prawo decyzji. A to dlatego że nie dokonywała zwrotu konsumenckiego, a sprzedawca zwrócił pieniądze na skutek błędu systemowego, myśląc że towar do kupującego nie dotarł. Nie doczytałaś co użytkowniczka napisała i takie są skutki, bezsensowna odpowiedź.
Co by było gdyby każdy sprzedawca mógł po zrealizowaniu transakcji tak po prostu zwrócić pieniądze i żądać zwrotu towaru? Absurd.
@Asiulka326 najlepiej skontaktuj się ze sprzedającym, uznałam, że chcesz odstąpić od umowy, ale jeśli chcesz zachować kosiarkę to ustalcie ze sprzedającym co się wydarzyło i jak postąpić dalej.
Jeśli będziesz potrzebowała naszego wsparcia, załóż dyskusję, po 24h będziesz mogła poprosić o naszą pomoc 🙂
@la_nika " uznałam, że chcesz odstąpić od umowy" Gdybyś z uwagą przeczytała co pisze użytkowniczka to byś tak nie uznała, bo użytkowniczka wyraźnie napisała co zaszło.
"ustalcie ze sprzedającym co się wydarzyło" Wciąż nie dotarło do Ciebie co napisała użytkowniczka. Nie ma co ustalać ze sprzedającym co się wydarzyło, bo użytkowniczka wie co się wydarzyło i opisała to. W systemie widnieje że przesyłka nie została dostarczona, sprzedawca widząc to zwrócił pieniądze. Użytkowniczka nie wie tylko co dalej. A wystarczy teraz skontaktować się ze sprzedawcą i ustalić z nim formę dokonania ponownej zapłaty.
Skontaktuj się ze sprzedającym w celu ustalenia co z tym zrobić, coś będzie trzeba zwrócić.