anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za produkt dostarczony

MAMY ROZWIĄZANIE!
Asiulka326
#7 Wielbiciel#

Witam, 5 kwietnia kupiłam kosiarkę, została mi dostarczona. Jednak cały czas widnieje,że przesyłka jest w drodze, a dzisiaj otrzymałam zwrot za produkt. Co mam z tym zrobić? Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Asiulka326 możesz to zignorować. Rozumiem, że wszystko między Tobą a sprzedającym jest wyjaśnione? Ty otrzymałaś zwrot wpłaty, a on produkt? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Asiulka326
#7 Wielbiciel#

Mam I kosiarkę i pieniadze

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Masz kosiarkę i zwrot środków za jej zakup?

oznacz moderatorów
Asiulka326
#7 Wielbiciel#

Tak właśnie 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Asiulka326 w takiej sytuacji skontaktuj się proszę ze sprzedającym. Powinnaś odesłać tę kosiarkę, ale może ustalicie coś innego ze sprzedającym, albo podpowie jak ją wysłać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@la_nika   "Powinnaś odesłać tę kosiarkę"

Bzdura. Powinna odesłać jedno z dwojga, kosiarkę lub pieniądze, ale to do niej należy wybór, to ona ma prawo decyzji. A to dlatego że nie dokonywała zwrotu konsumenckiego, a sprzedawca zwrócił pieniądze na skutek błędu systemowego, myśląc że towar do kupującego nie dotarł.  Nie doczytałaś co użytkowniczka napisała i takie są skutki, bezsensowna odpowiedź. 
Co by było gdyby każdy sprzedawca mógł po zrealizowaniu transakcji tak po prostu zwrócić pieniądze i żądać zwrotu towaru? Absurd.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Asiulka326 najlepiej skontaktuj się ze sprzedającym, uznałam, że chcesz odstąpić od umowy, ale jeśli chcesz zachować kosiarkę to ustalcie ze sprzedającym co się wydarzyło i jak postąpić dalej. 
Jeśli będziesz potrzebowała naszego wsparcia, załóż dyskusję, po 24h będziesz mogła poprosić o naszą pomoc 🙂   

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@la_nika   " uznałam, że chcesz odstąpić od umowy" Gdybyś z uwagą przeczytała co pisze użytkowniczka to byś tak nie uznała, bo użytkowniczka wyraźnie napisała co zaszło.

"ustalcie ze sprzedającym co się wydarzyło" Wciąż nie dotarło do Ciebie co napisała użytkowniczka. Nie ma co ustalać ze sprzedającym co się wydarzyło, bo użytkowniczka wie co się wydarzyło i opisała to. W systemie widnieje że przesyłka nie została dostarczona, sprzedawca widząc to zwrócił pieniądze.  Użytkowniczka nie wie tylko co dalej. A wystarczy teraz skontaktować się ze sprzedawcą i ustalić z nim formę dokonania ponownej zapłaty. 

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

Skontaktuj się ze sprzedającym w celu ustalenia co z tym zrobić, coś będzie trzeba zwrócić.

oznacz moderatorów