Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:94179012 Czyli pomyliłaś albo płatność nie udana, powinno wrócić na konto w 3 dni, nie wiem czy podaje Ci prawidłowy link ale spróbuj, czat: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Tam ciągle odsyłają i nic konkretnego nie piszą
@Client:94179012 Taki przelew trwa dłużej, gdzie Cię All odsyła?
@Client:94179012 to w jaki sposób dokonałeś płatności "...była błędnie wpisana"
Przelew tradycyjny
@Client:94179012 Być może zrobiłeś jakiś błąd w przelewie, dlatego wpłata nie dotarła do sprzedawcy. Sprawdź, czy nie masz zwrotu tutaj; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Jeśli nie masz, pisz do Allegro, niech odszukają Twoją wpłatę i Ci wyjaśnią, co z pieniędzmi; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Client:94179012, widzę, że dziś o 10:42 otrzymałaś wiadomość mailową, w której opisano, co powinnaś zrobić, aby wyjaśnić tę sprawę. 🙂