Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W jakim czasie sprzedający powinien zwrócić mi pieniądze na konto za towar, którego nie otrzymałam z winy firmy kurierskiej? zamówiony basen został zniszczony w trakcie transportu w sortowni dhl i przesyłka miał być odesłana do nadawcy, czyli sprzedającego. Towaru nigdy nie otrzymałam.
Sprzedawca twierdzi, że ma na to 14 dni od chwili otrzymania zwrotu uszkodzonego basenu od firmy kurierskiej. Tylko nie bardzo rozumiem dlaczego mnie to dotyczy, skoro zgłosiłam, że odstępuje od umowy z winy nie dostarczenia przesyłki na czas.
A jak przesyłka się nie znajdzie…
Sprzedający wprowadza Cię w błąd, dla Ciebie nie ma znaczenia że firma nie dostarczyła basenu za towar do chwili odbioru odpowiada sprzedajacy(zakup od firmy) i on w czasie podanym w ofercie musi go dostarczyć, jeżeli zaginął i została złożona reklamacja u kuriera to nie On sobie czeka a tobie ma dostarczyć towar albo zwrócić środki i to niezwłocznie max 14dni od daty odstąpienia umowy zakupu ale tu nigdy nie otrzymałeś towaru więc załóż mu dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa