Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam ten sam problem ,sprzedający nie przysłał mi kodu na email,dyskusja z allegro i wniosek o zwrot pieniędzy.Sprzedający odezwał się raz i napisał że przesłał i może jeszcze raz przesłać jeśli nie doszedł i na tym konieç .W zamian na jego odpowiedź allegro każe mi zgłosić sprawę na policję.Kurczę tyle czekania za zwrotem i teraz mam po komisariatach biegać.Wogóle nie szanuje się kupujących!!! @@ @@
@majuniaCS Sprzedający w dyskusji twierdzi, że przesłał Ci kod na adres mejlowy — jeśli go nie otrzymałaś, to daj nam o tym znać w dyskusji. W razie problemów otrzymasz zwrot pieniędzy w ramach Allegro Protect.
A w Spamie sprawdzałeś?
Tak sprawdzałam nie raz,nie ma 🙄