Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca powinien Ci oddać kasę bez względu na jakieś maile, ale występuje o zwrot prowizji od allegro więc jak dostaniesz takiego maila potwierdź,prawdopodobnie nie wystąpił jeszcze o zwrot.
Niczego nie zaznaczaj tak jak pisze sprzedawca, ponieważ wtedy będzie mógł otrzymać zwrot prowizji od sprzedaży w sytuacji, gdy nie posiada oferowanego produktu, a to niezgodne z regulaminem.
Napisz do niego przez Allegro w "dyskusji" i zażądaj wysyłki towaru lub zwrotu wpłaty i podaj numer konta bankowego. Ma 24 godziny na reakcję, jeśli to nie nastąpi, pracownik Allegro włączy się do dyskusji i Ci pomoże.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@xyz96 dlaczego tak piszesz?
Sprzedawca napisał prawidłowo - zwróci wpłatę przez metodę jaką ją otrzymał
i chce także odzyskać prowizję, którą mu pobrało allegro a Kupujący może mu w tym pomóc
do tego jeszcze pozdrowił co jest cenne w dzisiejszych czasach
mail o z pytaniem czy transakcja doszła do skutku może przyjść trochę później ale to wina allegro
jeżeli była zapłata przez payu/paypro to allegro też może 1 lub 2 dnie przetrzymać pieniądze w końcu zarabia na odsetkach i nie będzie to wina Sprzedawcy