Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam przez przypadek nie takie etui. Napisałam do sprzedawcy. Kazał zwrócić przez allegro i zamówić to co chciałam. Tak zrobiłam ale do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sprzedawca uważa że zwrócił i nie wie co się dzieje. Kazał zakończyć dyskusje i pisać na meila. Allegro się włączyło i napisali że w osobnej dyskusji będzie czy jakoś tak i cisza ze sprawą. Nigdy nie zwracałam na allegro więc nie wiem czy wszystko okey zrobiłam i czy da się to jakoś rozwiązać czy darować sobie te parę złotych.
Nie jest Ok. nie kończy się dyskusji jak nie rozwiążesz problemu, jak sprzedający zwrócił środki to Allegro wysyła maila i w 3 dni masz tam skąd wyszły, teraz jak nie było maila napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Pierwszy raz zwracałam cokolwiek więc nie wiedziałam co zrobić a dopiero teraz znalazłam że można zapytać innych o dana sprawę. Sprawdziłam że mialam stare dane podane na koncie. Czy to może być powodem zaginionych pieniędzy? Tylko jak je odzyskać?
@diancia199
Kiedy odesłałaś rzecz do sprzedawcy ?
Zwrot dotarł do sprzedawcy 11 kwietnia.
@diancia199
Przypuszczam więc, że oświadczenie o odstąpieniu złożyłaś np. 8 kwietnia.
Sprzedawca miał w takim przypadku czas na zwrot do 22 kwietnia (do dzisiaj).
Już samo wszczynanie sporu (też. kłótni, awantury) przed upływem terminu na zwrot i bez podjęcia próby uzyskania stosownych informacji w bezpośrednim kontakcie ze sprzedawcą (a nie w kłótni ze sprzedawcą w którą włącza się jeszcze Allegro) - wydaje się bezcelowe.
Jeżeli sprzedawca zwrócił wpłatę przez Allegro Finanse, to pytanie: "gdzie są moje pieniądze ?" (o ile nie ma ich tam gdzie być powinny) powinnaś kierować pod adresem Allegro.
Tu masz przykład z wczoraj, gdzie sprzedający - jak potwierdza Allegro - poprawnie sfinalizował zwrot już dwa tygodnie temu, a kupująca do tej pory nie potrafi odnaleźć swoich pieniędzy:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/zwrot-od-sprzedajacego-zrobiony-13-04-a-p...
Napisałam meila do allegro ale uznali że wszystko jest okey i więcej nie było odzewu od kupującego ani allegro. Pieniądze wciąż nie dotarły. Chyba sobie daruję i więcej nie zwracam jak coś przyjdzie nie tak jak mam być stratna.
@diancia199, w korespondencji mejlowej potwierdziliśmy Ci, że sprzedający poprawnie sfinalizował zwrot - potwierdził to również operator płatności. Czy kontaktowałaś się ze swoim bankiem?
Jeszcze nie