anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
kasior14
#7 Wielbiciel#

Witam,

Zakupiłam buty. Niestety numeracja okazała się inna niż w rzeczywistości dlatego buty okazały się za małe. Dokonałam zwrotu ponieważ u sprzedawcy nie było możliwości wymiany na większy rozmiar. Upłynęło 14 dni roboczych a ja nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Ponadto zostawiłam sprzedawcy negatywny komentarz w związku z czym sprzedawca prosi mnie o jego usunięcie nie odnosząc się do zwrotu kosztów. Czy jest szansa na odzyskanie środków?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
xyz96
#21 Demiurg#

Zwróć się do niego o niezwłoczny zwrot wpłaty przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Szybko odda, a gdyby robił problem, poproś po 24 godzinach w Dyskusji pracownika Allegro o pomoc. Komentarza nie usuwaj, sprzedawca nie ma prawa Cię szantażować i warunkować zwrotu wpłaty od usunięcia oceny.

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kasior14 załóż dyskusję.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
Client:64660598
#7 Wielbiciel#

co zrobić jeśli mimo założenia dyskusji i potwierdzeniu przez pracownika allegro o prawidłowym zwrocie, sprzedający dalej nie chce zwrócić pieniędzy?

oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#

Ubiegasz się o zwrot z Programu Ochrony Kupujących. I zwracają. A Allegro dalej poradzi sobie z delikwentem

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:64660598 Wyślij wniosek o zwrot wpłaty z POK. Po wysłaniu wniosku sprzedawca często natychmiast zwraca pieniądze, ponieważ otrzymuje odpowiedni komunikat od Allegro;

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów