Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nie odebrałem produktu za który zapłaciłem i wrócił do nadawcy, pieniądze wrócą do mnie na konto?
@Client:105022169 Samo nieodebranie przesyłki i jej powrót do nadawcy nie jest podstawą do zwrotu pieniędzy - towar cały czas stanowi Twoją własność.
Jeśli kupowałeś od firmy to musisz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy - w szczegółach zakupu kliknij "zwróć zakup".
Ewentualnie możesz opłacić koszty ponownej wysyłki jeśli chcesz otrzymać towar.
Dałem wcześniej zwrot odrazu odstąpiłem od umowy zanim przyszła paczka, nadawca napisał, żeby po prostu nie odbierać paczki wytłumaczyłem że to była pomyłka, wyskoczyło powiadomienie, że przesyłka wraca do nadawcy, więc moje pytanie jakie kroki wykonać, żeby odzyskać pieniądze? Wystarczy poczekać aż paczka wróci do nadawcy? I czekać na przelew od niego?
@Client:105022169 Jeśli zgłosiłeś zwrot, to sprzedawca zwróci wpłatę, ale może ją pomniejszyć o koszt przesyłki zwrotnej i różnicę między kosztem wybranej dostawy a najtańszej formy wysyłki.
Okej, dziękuję za pomoc, a jeśli wysyłka była darmowa i nie było to kupowane przez smart?
@Client:105022169 Jeśli odstąpiłeś od umowy po nadaniu przesyłki przez sprzedającego oraz jej nie odebrałeś to sprzedający ma prawo obciążyć Cię ewentualnymi kosztami dodatkowymi - np. zwrot nieodebranej przesyłki do nadawcy itp.
Cześć, @Client:105022169. Jeśli podjąłeś decyzję o rezygnacji z towaru, to powinieneś wypełnić formularz zwrotu, zgodnie z instrukcją w tym artykule. Na podstawie tego formularza sprzedający powinien zwrócić pieniądze.