anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

Client:36754151
#7 Wielbiciel#

Witam, jakiś czas temu złożyłem zamówienie i od razu je opłaciłem, po czym zrezygnowałem z zakupu, i nie otrzymałem żadnego zwrotu pieniędzy, sprzedawca twierdzi że nie zaksięgował wpłaty bo od razu anulowałem transakcje, co mogę zrobić? 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

Możesz mu otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa upomnieć się o zwrot wpłaty, a jeśli odmówi, poprosić tam po 24 godzinach o pomoc pracownika Allegro - wtedy szybko odda.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:36754151 Nie zaksięgował, czy nie otrzymał? Jak zwróci to dostaniesz maila od Allegro.

oznacz moderatorów

Client:36754151
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca pisze ze anulowałem transakcje i nie mógł odebrać płatności. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Możesz jeszcze  sprawdzić czy przypadkiem nie masz tych pieniędzy na koncie Allegro Finanse.

Jeśli nie ma  no to wtedy  tak jak radzi xyz96

oznacz moderatorów

Client:36754151
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2020-10-12-17-18-08-035_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów

Client:36754151
#7 Wielbiciel#

Już nie wiem co robić 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Czekać,  przyjdzie moderatorka,  odblokuje obrazek, będzie wiadomo o co chodzi.

Oni  -  Admini,  dzisiaj święto mają  bo  Allegro  wystartowało na giełdzie  no i muszą to uczcić. Może i ordery jakie są?

oznacz moderatorów

Client:36754151
#7 Wielbiciel#
I wie ktoś coś?
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:36754151 Tak, anulowałeś zakup, dlatego nie otworzysz Dyskusji. Poproś o pomoc Allegro w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

Zadziała podobnie jak Dyskusja. Sprzedający wprowadza Cię w błąd - musi oddać pieniądze.

oznacz moderatorów