Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jakiś czas temu złożyłem zamówienie i od razu je opłaciłem, po czym zrezygnowałem z zakupu, i nie otrzymałem żadnego zwrotu pieniędzy, sprzedawca twierdzi że nie zaksięgował wpłaty bo od razu anulowałem transakcje, co mogę zrobić?
Możesz mu otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa upomnieć się o zwrot wpłaty, a jeśli odmówi, poprosić tam po 24 godzinach o pomoc pracownika Allegro - wtedy szybko odda.
@Client:36754151 Nie zaksięgował, czy nie otrzymał? Jak zwróci to dostaniesz maila od Allegro.
Sprzedawca pisze ze anulowałem transakcje i nie mógł odebrać płatności.
Możesz jeszcze sprawdzić czy przypadkiem nie masz tych pieniędzy na koncie Allegro Finanse.
Jeśli nie ma no to wtedy tak jak radzi xyz96
Już nie wiem co robić
Czekać, przyjdzie moderatorka, odblokuje obrazek, będzie wiadomo o co chodzi.
Oni - Admini, dzisiaj święto mają bo Allegro wystartowało na giełdzie no i muszą to uczcić. Może i ordery jakie są?
@Client:36754151 Tak, anulowałeś zakup, dlatego nie otworzysz Dyskusji. Poproś o pomoc Allegro w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Zadziała podobnie jak Dyskusja. Sprzedający wprowadza Cię w błąd - musi oddać pieniądze.