Zwrot pieniędzy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, jakiś czas temu złożyłem zamówienie i od razu je opłaciłem, po czym zrezygnowałem z zakupu, i nie otrzymałem żadnego zwrotu pieniędzy, sprzedawca twierdzi że nie zaksięgował wpłaty bo od razu anulowałem transakcje, co mogę zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz mu otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa upomnieć się o zwrot wpłaty, a jeśli odmówi, poprosić tam po 24 godzinach o pomoc pracownika Allegro - wtedy szybko odda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:36754151 Nie zaksięgował, czy nie otrzymał? Jak zwróci to dostaniesz maila od Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca pisze ze anulowałem transakcje i nie mógł odebrać płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz jeszcze sprawdzić czy przypadkiem nie masz tych pieniędzy na koncie Allegro Finanse.
Jeśli nie ma no to wtedy tak jak radzi xyz96

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już nie wiem co robić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekać, przyjdzie moderatorka, odblokuje obrazek, będzie wiadomo o co chodzi.
Oni - Admini, dzisiaj święto mają bo Allegro wystartowało na giełdzie no i muszą to uczcić. Może i ordery jakie są?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:36754151 Tak, anulowałeś zakup, dlatego nie otworzysz Dyskusji. Poproś o pomoc Allegro w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Zadziała podobnie jak Dyskusja. Sprzedający wprowadza Cię w błąd - musi oddać pieniądze.