anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

Client:33359029
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

chciałabym zapytać, co mogę jeszcze zrobić w mojej sytuacji.

 

16.06.2025 sprzedającemu został dostarczony zwrot kosiarki (zamówienie nr JJ9W/2025). Mam potwierdzenie doręczenia przesyłki, wszystko było zgodne z procedurą.

Do dziś (25.06) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, mimo że sprzedawca ma już towar i minęło ponad 7 dni.

 

Zgłosiłam sprawę przez system Allegro – sprzedający milczy.

Teraz chcę skorzystać z Allegro Protect, ale nie wiem dokładnie, co napisać albo czy na pewno się kwalifikuję.

Sprzedający wygląda na kogoś, kto specjalnie unika odpowiedzialności – nie odpowiada, nie oddaje pieniędzy, mimo że wszystko mam udokumentowane.

 

Czy ktoś miał podobną sytuację? Czy Allegro Protect działa sprawnie? Czy powinnam coś jeszcze zrobić, żeby zabezpieczyć się lepiej?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@Client:33359029  sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy, więc na razie musisz uzbroić się w cierpliwość

oznacz moderatorów

wilq2828
#1 Nowicjusz#

14 dni kalendarzowych czy roboczych?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@wilq2828  oczywiście roboczych

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry! @Client:33359029 sprzedający w dyskusji zapewnił, że jutro prześle potwierdzenie zwrotu, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Jeśli będziesz potrzebowała naszej pomocy, ponownie wywołaj nas w dyskusji prowadzonej  ze sprzedającym.
Możesz liczyć na nasze wsparcie!

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

markgra
#1 Nowicjusz#

Mi Allegro nie zwróciło pieniędzy mimo, że procedury przestrzegałem, miałem potwierdzenie, że wysłałem z powrotem i sprzedający odebrał towar. Niby jest ubezpieczenie Allegro ale to bajka. Sprzedający przez dłuższy czas nie oddawał a potem napisał do Allegro, że nie wie co się stało z tym towarem, który odebrał. I 500 zł straciłem.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@markgra  jeśli zrobiłeś zwrot, to sprzedający ma Ci oddać kasę, a nie Allegro

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@markgra jeśli wysłany przez Ciebie zwrot zaginął, należy to wyjaśnić z przewoźnikiem. 
Nie jestem w stanie odnieść się do tej sprawy, ponieważ nie podałeś żadnych szczegółów, natomiast mogłeś założyć dyskusję, aby wyjaśnić sprawę ze sprzedającym (to on powinien zwrócić Ci wpłatę za zwracane zamówienie), w której możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro, a w ostateczności złożyć wniosek Allegro Protect. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów