Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
24.10.2025 roku opłaciłem towar (lustro) w kwocie 164,90 PLN za pośrednictwem serwisu Allegro Poznań PL / PayPro SA *Allegro Poznań PL (patrz załączony zrzut ekranu wyciągu bankowego). Jednak do chwili obecnej towar nie został otrzymany, a sprzedawca twierdzi, że środki pieniężne do niego nie dotarły.
Proszę o zwrot środków za tę transakcję, ponieważ:
Towar nie został otrzymany;
Sprzedawca potwierdza brak otrzymania płatności;
Zrzut ekranu wyciągu bankowego (w załączeniu) potwierdza skuteczne pobranie środków w wysokości 164,90 PLN z mojej karty 5575 XXXX XXXX 4368.
Proszę o rozpatrzenie mojego wniosku o zwrot środków i udzielenie dalszych instrukcji w sprawie zwrotu.
Dziękuję za pomoc.
Z poważaniem,
Yurii
@Client:47919739 widzę, że prowadzisz dyskusję ze sprzedawcą w tej sprawie, więc kontynuuj proszę wyjaśnienie tej sprawy w tej korespondencji, a jeśli masz problemy, skorzystaj z przycisku "poproś o pomoc" Allegro.