anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

Client:37249500
#7 Wielbiciel#

Witam, kupiłem konsole po zapłaceniu sprzedający momentalnie przestał mi odpisywać na wiadomości, po jakimś czasie gdy dalej nie odpowiadał anulowałem zamówienie. Kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze, a jak nie zostaną zwrócone to co robić? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Gdy anulujesz zakup, który został już przez Ciebie opłacony, sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych zwróci Ci koszt zamówienia na kartę płatniczą lub konto, z którego zapłacono za zakup. 

oznacz moderatorów

Client:37249500
#7 Wielbiciel#

Ogólnie to sprawa wyglada tak że jeszcze tych pieniędzy nie zaksięgowano i nie są na jego koncie, czy w przypadku anulowania zamówienie one wrócą do mnie czy do niego? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:37249500 Jaki masz status płatności? Jak zapłacone to pieniądze wyszły z twojego konta, wrócą do 14 dni. Możliwe ze szybciej.

oznacz moderatorów

Client:37249500
#7 Wielbiciel#

Pisze że płatność anulowana, kupiłem na Allegro lokalne nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:37249500 Nie .Ale skontaktuj się z sprzedawcą i podaj mu nr konta na które ma ci zwrócić kasę.

oznacz moderatorów

Client:37249500
#7 Wielbiciel#

 No właśnie w ogole nie ma z nim kontaktu, No ale będę próbował dalej jakoś do niego dotrzeć 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:37249500 Spokojnie niedziela.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:37249500 Zostałeś tu wprowadzony w błąd. Jeżeli płatność anulowałeś i masz status "płatność anulowana" to pieniądze nie dotrą do sprzedawcy, tylko wrócą do Ciebie automatycznie po 2-3 dniach. Nigdzie nie musisz pisać i nie musisz podawać numeru konta.

oznacz moderatorów

Client:37249500
#7 Wielbiciel#

Teraz nastała taka sytuacja ze pieniądze do mnie wróciły ale po jakimś czasie zniknęły z konta i znowu zostały jakby wysłane do Allegro, o co w tym chodzi?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może dwukrotnie płaciłeś.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37249500 Konsultuję kwestię Twojej płatności z odpowiednim zespołem, więc poczekaj proszę na moją wiadomość w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów