Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający twierdzi, że dokonał zwrotu środków ze względu na brak wysłania zamówionego towaru. Płatność za zakup dokonana w dniu 10.02 blikiem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu, pomimo tego, że sprzedawca uważa że zrobił zwrot.
Blik śmierdzi wałem pokaż link do oferty zakupu
Pewnie sprzedający kłamie ooo... Bo to handlarz jakiś, jeśli prawdziwie dokonał zwrotu to dostałbyś maila od Allegro że taki zwrot przez sprzedającego został wykonany.
@agnieszka_kam16 konieczne otwórz mu dyskusję, niech się tłumaczy przed tobą i Allegro.
No właśnie też mi się tak wydaje. Napisał żebym wstrzymała się do jutra i że wyjaśnią z allegro bo potwierdzenia mi wysłać nie mogą….
No i masz odpowiedź krętacza
Zgłosić od razu do allegro ?
Tak, otwórz dyskusję.
@agnieszka_kam16 jeśli zlecił zwrot to ma nadany nr zwrotu w systemie i może go podać jak zwrot się zaksięguje co może trwać do 4 dni to będzie mail od allegro o zwrocie
Ewidentnie ściemniał, bo po zgłoszeniu problemu widzę takie coś:
@agnieszka_kam16 ma ustawowo 14dni na zwrot kasy a jak nie miał towaru to w dobrym tonie od ręki to zrobić. Co do obrazka to moderacja musi puścić a to trwa i pół dnia więc możesz zacytować będzie szybciej
Mam info, że sprzedający rozpaczał zwrot środków.
@agnieszka_kam16 Czyli nie zwrócił dotychczas, nieprawda ze ma 14dni, ma zwrócić niezwłocznie ale ma max 14dni i może wstrzymać się do czasu otrzymania zwrotu bądź potwierdzenia nadania, ktoś pisze o prawie i pisze tylko co mu pasuje, kawałek.