anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniedzy nie dotarł

leszczynowiec
#7 Wielbiciel#

Witam

 

Problem jest taki, że allegro pokazuje mi, że wysłało mi zwrot pieniedzy na kartę a ja go nie dostałem. To nie kwestia sprzedającego a z allegro nie da się skontaktować.

 

Proszę o pomoc, co mogę zrobić gdzie napisać o tym problemie?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Client:44052296
#21 Demiurg#

@leszczynowiec zwrot za płatność możne trwać do 7 dni roboczych w zależności od wystawcy karty. Bywają przypadki, że księgowanie widoczne jest w dniu płatności za przedmiot.

Podaj numer zwrotu pieniędzy lub zamówienia i moderatorzy sprawdzą czy zwrot odbywa się poprawnie.

oznacz moderatorów

leszczynowiec
#7 Wielbiciel#

To było kilka tygodni temu.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@leszczynowiec 

Nr zwrotu jest w szczegółach zakupu.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@leszczynowiec to tak jak piszę podaj numer zwrotu płatności lub numer zamówienia i moderatorzy sprawdzą czy płatność poprawnie wyszła u nich z systemu. Może problem jest w banku i konieczna będzie reklamacja i przedstawienie potwierdzenia z allegro.

oznacz moderatorów

leszczynowiec
#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia

ab2b6b90-30ec-11f0-997c-bfaeca953263
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@leszczynowiec z tego co widzę zwrot płatności został wykonany poprawnie 30.05.2025. Sprawdź wpływy na swój rachunek tego dnia oraz 14.05.2025 na kwotę 401,40 pln. Jeżeli nie odnajdujesz takiego wpływu napisz do nas przez formularz, doradca prześle Ci potwierdzenie, abyś mógł wyjaśnić sprawę ze swoim bankiem. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

leszczynowiec
#7 Wielbiciel#

Niestety nie odnajduje wpływu..

oznacz moderatorów

leszczynowiec
#7 Wielbiciel#

A przez ten formularz nie da się tego załatwić. Można tylko napisać do sprzedajacego. Nie da się tego zglosic, dlatego piszę tutaj..

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@leszczynowiec jak najbardziej powinieneś mieć możliwość zgłoszenia problemu przez formularz. Tutaj nie jesteśmy w stanie przesłać ci potwierdzenia. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią w korespondencji mailowej 52682672 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@leszczynowiec którego zamówienia dotyczy sprawa? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów