Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Problem jest taki, że allegro pokazuje mi, że wysłało mi zwrot pieniedzy na kartę a ja go nie dostałem. To nie kwestia sprzedającego a z allegro nie da się skontaktować.
Proszę o pomoc, co mogę zrobić gdzie napisać o tym problemie?
@leszczynowiec zwrot za płatność możne trwać do 7 dni roboczych w zależności od wystawcy karty. Bywają przypadki, że księgowanie widoczne jest w dniu płatności za przedmiot.
Podaj numer zwrotu pieniędzy lub zamówienia i moderatorzy sprawdzą czy zwrot odbywa się poprawnie.
To było kilka tygodni temu.
Nr zwrotu jest w szczegółach zakupu.
@leszczynowiec to tak jak piszę podaj numer zwrotu płatności lub numer zamówienia i moderatorzy sprawdzą czy płatność poprawnie wyszła u nich z systemu. Może problem jest w banku i konieczna będzie reklamacja i przedstawienie potwierdzenia z allegro.
Numer zamówienia
@leszczynowiec z tego co widzę zwrot płatności został wykonany poprawnie 30.05.2025. Sprawdź wpływy na swój rachunek tego dnia oraz 14.05.2025 na kwotę 401,40 pln. Jeżeli nie odnajdujesz takiego wpływu napisz do nas przez formularz, doradca prześle Ci potwierdzenie, abyś mógł wyjaśnić sprawę ze swoim bankiem.
Niestety nie odnajduje wpływu..
A przez ten formularz nie da się tego załatwić. Można tylko napisać do sprzedajacego. Nie da się tego zglosic, dlatego piszę tutaj..
@leszczynowiec jak najbardziej powinieneś mieć możliwość zgłoszenia problemu przez formularz. Tutaj nie jesteśmy w stanie przesłać ci potwierdzenia. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią w korespondencji mailowej 52682672
@leszczynowiec którego zamówienia dotyczy sprawa?