Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oddałem towar w tamtym tygodniu i nie dostałem pieniędzy. Sprzedający twierdzi że przekazał pieniądze do allegro a ja nadal nie mam pieniędzy na koncie. Kiedy dostanę zwrot środków na konto?
@zimer84, czy chodzi o zamówienie nr bee2d601-7452-11ec-b362-19dcc4be165e? Widzę, że sprzedawca poprawnie sfinalizował zwrot środków 28.01.2022 r. Metodą płatności był BLIK , a zwrot płatności przekazujemy na rachunek bankowy, z którego opłacono zamówienie.
Szukając zwrotu środków tą metodą płatności pamiętaj, żeby kierować się datą wpłaty za zakup.
@zimer84
ja nadal nie mam pieniędzy na koncie.
Przede wszystkim pieniędzy szukaj na koncie bankowym z którego płaciłeś (a dopiero w drugiej kolejności na koncie podanym w formularzu zwrotu - jeżeli było to inne konto).