Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłem omyłkowo produkt wysylany z Wielkiej Brytanii. Po kilku minutach anulowalem zakup przez allegro. Sprzedawca twierdzi że rozpoczął organizowanie przesyłki, w co szczerze wątpię gdyż była to sobota po godzinie 15.00.Czy powinien mi zwrócić pieniądze? Pytanie... Ile kwoty podatku musiałbym zapłacić za towar o wartości 600 zł. Jest to tunel ogrodowy
@brutal102 Anulowałaś płatność czy zakup, zmienił się status w "Moje zakupy", ale pomimo wszystkiego i tak sprzedający musi zwrócić Ci środki, jeżeli anulowałeś zakup to powinien to zrobić bezzwłocznie ale max 14 dni ma na to.
Anulowalem zakup po uprzednim jego opłaceniu. Była dostępna taka opcja więc z ni j skorzystałem. Teraz sprzedawca chce to na siłę jakby wysłać i mam nie podpisywać odbioru przesyłki. Nie bardzo to rozumiem jak ktoś w kilka minut mogł w sobotę po 15.00 wysłać towar z wielkiej brytani tym bardziej że nie było żadnej informacji z allegro że przesyłka jest nadana lub w drodze itp. co do tych podatków ktoś się orientuje?
Jak odstąpiłeś od zakupu, to niech sobie wysyła jego sprawa, po anulowaniu nie otworzysz dyskusji więc napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Dzięki!
@brutal102
Jeżeli skutecznie ANULOWAŁEŚ (nie mylić z wybraniem opcji ZWROT) to sprzedawca nie rozpoczął realizacji zamówienia (gdyby sprzedawca faktycznie rozpoczął realizację - opcja ANULUJ nie byłaby dostępna, a jedynie możliwość wypełnienia formularza ZWROT-u).
Tylko w przypadku gdy doszło do ANULOWANIA zamówienia - nie musisz odbierać przesyłi.
Jeżeli wybrałeś ZWROT - przesyłkę powinieneś odebrać, a następnie odesłać (jest na to 14 dni od wypełnienia formularza ZWROT-u na Allegro)
P.S.
Pora złożenia/anulowania zamówienia - nie ma tu żadnego znaczenia: rozpoczęcie realizacji mógłby zaznaczyć nawet automat.
Ok, czyli jeśli udało mi się anulować zamówienie przez opcje z allegro to wszystko jest ok. Należy mi się zatem zwrot pieniędzy i nic nie muszę odbierać 🙂 dzięki za odzpowiedzi
@brutal102
Tak.
Kiedy nie można anulować zakupu
Jeśli w zakładce Moje zakupy, w szczegółach zakupu nie widzisz opcji jego anulowania oznacza to, że:
Dostępna opcja ANULUJ świadczy więc m.in. o tym, że sprzedawca nie rozpoczął realizacji zamówienia ani nie minął czas na anulowanie.