anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot pieniedzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:121152094
#1 Nowicjusz#

kupiłem słuchawki, okazały sie podrobione, gość to pirat bo odrazu usunął konto, napisałem do supportu o zwrot i kazali rozpocząć dyskusje ze spzedającym, no i mam pytanie, czy ja musze mu najpierw wysłać produkt z powrotem, czy mam czekać 14 dni az on mi odpowie w tej dyskusji aby allegro protect oddalo pieniądze, nie wiem zbytnio co zrobic w takiej sytuacji, miał ktoś tak i wie co zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
NipponShorty
#13 Ambasador#

Otwierasz dyskusje w której zaznaczasz jakie masz żądania wobec reklamowanego produktu. 
Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź - po tym czasie możesz prosić pracownika Allegro o pomoc. 

Z innej beczki czy na aukcji było zaznaczone że sprzedawca sprzedaje oryginalny produkt? co to za sprzęt kupiłeś?

oznacz moderatorów
Client:121152094
#1 Nowicjusz#

tak było, słuchawki jbl, co najzabawniejsze koleś zbudował sobie konto, 4800 ocen, pare komentarzy ze git, raczej nic nie wygladało dziwnie, no ale niestety, aktualnie konta nie ma. I dziękuje za pomoc!

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli sprzedający uzna że masz odesłać w celu rozpatrzenia reklamacji, musisz odesłać.

oznacz moderatorów