Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chciałbym zwrócić dwa produkty z otrzymanego Zamówienia, ponieważ dostałem nie te co zamawiałem. W okienku zwrotów zaznaczyłem je i podałem powód. Pomyłkowo jednak cofnąłem się do Zamówienia. Teraz na liście zakupów widać je jako skreślone, ale nie można potwierdzić zwrotu.
Pytanie 1 - jak to zrobić?
Pytanie 2 - Bezpłatnie mogę wysłać zwrot jedynie przez pocztę lub paczkomat Allegro One. Niestety, mieszkam na wsi i do tych punktów mam spory kawałek. Kto poniesie koszt, zwrotu jeśli wezwę kuriera? Zwrot nie wynika z mojej winy ale z błędu sprzedającego.
Będę wdzięczny za szybkąodpowiedź
Pozdrawiam
Andrzej [edycja]
@Lusia14 w sprawie technicznej, czyli braku możliwości wygenerowania zwrotu napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.
Jeśli chodzi o zwrot kosztów dostawy, to zgłaszasz reklamację, a w takim przypadku po jej uznaniu, sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie koszty również koszt odesłania zamówienia do niego.
Dzień dobry, sprawa rozwiązana.
Dziękuję za wszystkie podpowiedzi