anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot produktów

MAMY ROZWIĄZANIE!
Lusia14
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, chciałbym zwrócić dwa produkty z otrzymanego Zamówienia, ponieważ dostałem nie te co zamawiałem. W okienku zwrotów zaznaczyłem je i podałem powód. Pomyłkowo jednak cofnąłem się do Zamówienia. Teraz na liście zakupów widać je jako skreślone, ale nie można potwierdzić zwrotu.

Pytanie 1 - jak to zrobić?

Pytanie 2 - Bezpłatnie mogę wysłać zwrot jedynie przez pocztę lub paczkomat Allegro One. Niestety, mieszkam na wsi i do tych punktów mam spory kawałek. Kto poniesie koszt, zwrotu jeśli wezwę kuriera? Zwrot nie wynika z mojej winy ale z błędu sprzedającego.

Będę wdzięczny za szybkąodpowiedź

Pozdrawiam

Andrzej [edycja]

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Lusia14 w sprawie technicznej, czyli braku możliwości wygenerowania zwrotu napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.
Jeśli chodzi o zwrot kosztów dostawy, to zgłaszasz reklamację, a w takim przypadku po jej uznaniu, sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie koszty również koszt odesłania zamówienia do niego. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Lusia14
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, sprawa rozwiązana.

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi

oznacz moderatorów