anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot produktu usuniętego z zakładki "kupione"

maremagnum
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Zakupiłam produkt w allegro smart i chciałabym go zwrócić. Problem polega na tym, że nie wiem, jak to zrobić, jako że usunęłam go z listy "kupione" i nie wiem, jak teraz wygenerować kod, aby zwrócić też w smarcie za darmo i przez paczkomat, tak jak kupiłam. Czy możecie mi pomóc? Mogę podać nr aukcji.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

@maremagnum Poproś Allegro o przywrócenie towaru do zakładki Kupione tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc Najszybszy będzie czat.

oznacz moderatorów

maremagnum
#8 Zapaleniec#

już tak zrobiłam. napisałam tu, bo przez moment czat był niedostępny, ale już wszystko załatwione 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@maremagnum Nie wspomiałaś, o który zakup dokładnie chodzi, ale z opisu wynika, że ten z 4.12., więc przywróciłam go już do Twojej zakładki Kupione. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

maremagnum
#8 Zapaleniec#

tak, już się udało to szybko załatwić przez czat. dzięki 🙂

oznacz moderatorów

kosa9292
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy ja również mogłabym prosić o przywrócenie do zakładki kupione? Chodzi o latarkę, był to zakup przed 10.12.20r. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kosa9292 Poproś Allegro o przywrócenie towaru do zakładki Kupione tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc Najszybszy będzie czat.

Po co Wy te przedmioty usuwacie? One Wam nie przeszkadzają, a po usunięciu jest problem.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@maremagnum @kosa9292  Takich postów jest tu mnóstwo..czy można przywrócić do zakładki kupione....  Ale nikt nie odpowiada na pytanie : Po jaką !@#$ je usuwaliście???🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kosa9292 Na koncie, z którego piszesz, nie widzę zakupu latarki 10 grudnia. Jest oferta z 8 grudnia, która powinna być dostępna w Twojej zakładce.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów