Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem pada, zapłaciłem przelewem bezprośrednio z mojego konta bankowego. Pad przyszedł ładnie zapakowany, nowy jak w opisie, ale miał problem z bumperami (muszę je mocno trzymać, żeby rejestrowało wciśnięcie, inaczej raz rejestruje, raz przestaje, a w innym padzie nie mam takiego problemu). Teraz pytanie, zgłosiłem zwrot na podstawie "towar doszedł cały, ale jest uszkodzony" czekam już tydzień i zero odzewu ze strony sprzedającego (sklep 3kropki). Status widnieje "w trakcie weryfikacji". Jeżeli sprzedający uzna, że kontroler nie ma wad, to ma mi prawo go odesłać i odstąpić od zwrotu, czy mogę odmówić przyjęcia kontrolera i wziąć gotówkę?
I znowu formularz odstąpienia allegro zrobił kupującemu wodę z mózgu. Zgłosiłeś sprzedającemu reklamację z tytulu niezgodności towaru z opisem / wcześniej tzw rękojmia art 43d ustawy konsumenckiej. Sprzedawca ma 14dni od dostarczenia mu towaru na decyzję reklamacyjną jeśli uzna reklamację w kolejności naprawia, wymienia, zwraca kasę jeśli stwierdzi natomiast że ten pad tak ma i wszystko ok to ty poniesiesz koszty przesyłek.
Dodam dla upewnienia się musialbyś wkleić screena z formularza allegro co tam pozaznaczałeś wtedy ci ludzie z forum potwierdzą na 100%
Składasz reklamacje i sprzedajacy ma 14dni na rozpatrzenie, może uznać albo nie. Jeżeli nie uzna to niestety koszty przesyłki należą do Ciebie. Ale zawsze jak masz "niepewność " to otwieraj dyskusję i tam masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Patryk9799 Samo zgłoszenie zwrotu to mało, po prostu sprzedający czeka na zwrot dlatego się nie odzywa.
Skoro już ten zwrot zgłosiłeś to zapakuj i wyślij, ale kliknij zakładkę "Zgłoś problem z zakupem" Tam opisz problem, że jest to reklamacja. Sprzedający ma czas 14 dni na sprawdzenie sprzętu i wydanie decyzji. Może naprawić, wymienić na inny bez wad a jeśli nie może naprawić zwraca pieniądze. Ale może też odrzucić reklamację i napisać że jest dobry.
Wtedy podpowiemy co dalej.
Pada odesłałem w ten sam dzień. Natomiast jest zero odzewu ze strony sprzedającego, a zwrot otrzymał już 6 lutego.
@Patryk9799 Więc odczekaj jeszcze kilka dni, niech sprawdzi. w przyszłym tygodniu rozpocznij dyskusję, kliknij "Zgłoś problem..." musisz sprecyzować czego oczekujesz, naprawy, może zwrotu pieniędzy czy wymiany na sprawny.
Albo odczekaj dłużej, nie ponaglaj, jesli nic nie odpisze do 21 lutego to masz uznaną reklamację i powinien oddać ci wszystkie koszty łączne z przesyłką.
Dzięki, oczywiście nie zamierzam ponaglać, bardziej zmartwił mnie brak powiadomienia, że otrzymali zwrot i jest w trakcie weryfikacji, a zawsze takie coś otrzymywałem.
Jeśli tak, to znaczy że masz już doświadczenie. Poradzisz sobie. 😁
@Patryk9799 nie muszą cię informować o zwrocie mają 14dni od zgłoszenia zwrotu na wykonanie tegoż plus do 4dni roboczych zanim allegro w systemie ci puści wpłatę skąd wyszła, równie dobrze możesz dostac dopiero mail z allegro o zwrocie że na koncie