Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupiłam na Allegro produkt, który był wykonany ze szyjnej skóry, który pokruszył sie od 2-3 razy użytkowania. Nie uszkodziłem produktu celowo ale materiał nie powinien się tak zachowywać zwłaszcza gdzie w opisie była informacja, że jest to „nowy” produkt. Odesłałem produkt do sprzedającego, który twierdzi, że wysyłając do mnie rzecz nie była w takim stanie. Czy w takiej sytuacji otrzymam pełny zwrot pieniędzy? Niestety nie zrobiłam zdjęcia od razu jak otrzymałam produkt gdzie już wtedy było to widoczne bo uznałam, że za taka cenę mogę przymrużyć oko ale jednak zdecydowałam się na zwrot produktu. Bardzo proszę o pomoc.
@Client:58518498 jeśli jest problem z produktem to nie robi się zwrotu konsumenckiego tylko składa reklamację .
@Client:58518498 czy zakup od firmy czy od prywatnego sprzedawcy? Udowodnienie że nie popsułeś produktu teraz jest niemożliwe sprzedawca może obniżyć kwotę zwrotu w zależności od wyceny i stopnia uszkodzeń
Rozumiem. Czy jezeli zgodzę się na obniżenie ceny mam prawo napisać komentarz w którym opisze cała sytuacje czy zostanie on usunięty?
Jeżeli chodzi o zwrot, to tyczy się on produktu pełnowartościowego (zużycie produktu musi wynikać z naturalnego zużycia rzeczy w okresie testowym i tylko celu niezbędnym do sprawdzenia właściwości tej rzeczy). Na zwrot masz 14 dni od daty odbioru przesyłki (jak zakup był od przedsiębiorcy), jednakże w przypadku uszkodzenia towaru sprzedawca ma prawo obniżyć wartość zwrotu o wartość uszkodzeń danego produktu (klient odpowiada za ewentualne uszkodzenia, tak stanowi ustawa).
W twoim przypadku należało zgłosić reklamację do sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową. W zgłoszeniu można poprosić o zwrot gotówki, ale to do sprzedawcy należy decyzja o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Na rozpatrzenie reklamacji sprzedawca ma 14 dni (rozpatrzenie, czyli podjęcie decyzji).
Kwestie te reguluje polskie (i unijne) prawo i zarówno sprzedawca, jak i kupujący powinny działać zgodnie z nim.
@Client:58518498 masz prawo zważ by nie używać pewnych słów za które nie tylko mogą ściągnąć komentarz ale i można dostać pozew cywilny. Plus produkt opisujesz w produkcie a obsługę w polu obsługi. Sprzedawca nie odpowiada za to że inpost ci rozwalił paczkę gdyby chcieć wziąć pod uwagę czego nie wolno wysyłać to by się nie dało połowy ofert wysłać
Robiąc zwrot narażasz się ze możesz otrzymać np: 1zł zwrotu, jeżeli produkt uległ uszkodzeniu należy złożyć reklamację i tu jest wszystko zgodnie z prawem.
On już zrobił zwrot nie zgłaszał zastrzeżeń do produktu więc już jest pozamiatane
Najpierw musisz doprowadzić do porządku swoją osobowość - raz piszesz -em, a raz -am.
Ja rozumiem, że teraz jest "inaczej", ale jakoś wypadałoby się jednoznacznie określić.
Zwrot towaru - to jest odesłanie towaru do sprzedawcy. Nic on nie znaczy. Ważny jest powód zwrotu - odstąpienie od umowy lub reklamacja, a o tym nic nie piszesz.