Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie rozumiem jak mogłeś zrobić zwrot skoro wcześniej anulowałeś zakup, wynika ze nie anulowałeś zakupu, ale jakbyś anulował zakup przed wysłaniem to nie należy odbierać, teraz możesz odebrać i odesłać ale Ja bym nie odbierał jak to Smart ponieważ sprzedajacy może robić problemy, np: że towar uszkodzony itd, a jak nie odbierzesz to niczego nie może Ci zarzucić, towar wróci do niego a Tobie musi zwrócić śrdoki.
Nie był to SMART, być może nie dokończylam czegoś przy anulowaniu ale zwrot został zarejestrowany o 9 jedynie ta metoda zwrotu. Czy sprzedawca mógł nie dostać informacji o zwrocie jeśli na czas nie wybrałam tej metody?
Czy dostał czy nie to drugorzędna sprawa, ważne kiedy i jak Ty odstąpiłaś od umowy zakupu, jak przed nadaniem to nie powinien wysyłać, a jak wysłał to jego problem, wówczas nie odbierasz tego.
@Client:102967920 podaj proszę numer zamówienia.