Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem 40 szt przedmiotu z aukcji, po opłaceniu zamówienia sprzedający napisał mi że nigdy nikt tak dużo u niego nie kupił na raz i dostępne ma tylko 12 szt. Zgodziłem się na zrobienie zwrotu 28 sztuk, sprzedający twierdzi, że dokonał zwrotu lecz nie dostałem żadnego powiadomienia przez email. Proszę o pomoc czy powinienem takiego emaila dostać.
Jak nie dostałeś powiadomienia mail od Allegro tzn że nie przelał kasy. Rozpocznij dyskusję z nim przez Allegro, masz dowód i pomoc z Allegro"https://allegro.pl/dyskusje/nowa a po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Napisałem do sprzedającego, sprzedający przesłał mi nr zwrotu oraz zobaczyłem wiadomość przed chwileczką jak tylko napisałem na komunikator
Czy to jest normalny komunikat po dokonanym zwrocie?
Nie widzimy, musi moderator zatwierdzić, pisaliśmy Ci, jakby zwrócił to dostałbyś maila od Allegr.
Zacząłem dyskusje ze sprzedającym opisałem tam cały problem, i za jeden dzień roboczy poproszę Allegro o pomoc
@Lucyna339 Tak, powinien być mail w tej sprawie od Allegro. Sprzedawca powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie. Najlepiej rozpocznij Dyskusję i z nim to wyjaśnij. Możesz tam poprosić o wsparcie Allegro.
co za bzdury -kierujcie swoje pretensje do podmiotu, który zawinił
z doświadczenia wiem, że allegro działa wolno
- wysyła te maile z opóźnieniem
- zdejmuje środki z konta Sprzedawcy z opóźnieniem
- przekazuje środki Kupującemu z opóźnieniem
więc dyskusje należy założyć z allegro nie ze sprzedawcą
jak allegro powie, że nic nie wie o zwrocie to dopiero ze sprzedawcą
Wina może być po każdej stronie, prawda jest że Allegro przetrzymuje środki, temat już tu wielokrotnie opisywany.