Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cena produktu = 48,50zł
Cena wysyłki = 8,99zł
Cena za przelew = 3,99zł
Cena odesłania przesyłki (list polecony) = 13,50zł
Koperta bąbelkowa = 1,00zł
------------------
całość = 75,98zł
Tyle wydałam na zakup podróby słuchawek JBL model T290. Słuchawki okazały się tandetą i grają podobnie do tych, które można nabyć w kiosku na rogu za 5zł. Sprzedawca, gdy posypała się lawina prawdziwych opinii usunął przedmiot ze sprzedaży, nie ma możliwości wymiany na coś innego. Zaproponował zwrot kasy... ale... zaproponował zwrot 48,50zł a nie kwoty, jaką realnie człowiek poniósł dokonując tego zakupu (+zwrotu).
W jaki sposób odzyskać resztę?
PaviSorte jeśli zaproponował zwrot środków to uznał reklamację , a w tym przypadku musi Ci zwrócić wszystkie poniesione koszty . Domagaj się tego najlepiej w dyskusji .
@mdrogeria niekoniecznie. Jeśli @piimaa zgłosiła odstąpienie od umowy a nie reklamacje wówczas może zwrócić za przedmiot+koszt najtanszej wysyłki
Jeśli jest to reklamacja wówczas za przedmiot+ wszystkie koszty przesyłek. Co do pozostałych kosztów: przelewy, opakowanie teoretycznie także powinien je zwrócic lecz ja osobiście nigdy nie spotkalem sie z tym aby klient żadał zwrotu takich kosztów przy reklamacji.
_Likos_ tak , ale autor wątku nic nie pisze o rezygnacji z zakupu .
Hm, przyznam że nie wiem jak to ugryźć. Na razie była tylko rozmowa mailem. Jestem też zdania że reklamować można coś USZKODZONEGO, NIESPRAWNEGO a słuchawki te jednak grają, nie są niesprawne a że GRAJĄ tak jak te za 5zł z kiosku i że nie jest to oryginalny produkt JBL to już inna bajka. Kilka dni temu euro-agd miało te słuchawki po 48zł (model T290 Bass+) i tym sie zasugerowałam patrząc na allegro gdzie cena była 48,50 niby za oryginał. Dziś euro-agd ma te słuchawki już po 119zł a te z aukcji znikneły na dobre, model T110 też został usunięty przez sprzedawcę.
@piimaa jeśli masz pewnośc (i możesz jakoś obiektywnie wykazać) że produkt nie jest oryginalny to jak najbardziej możesz reklamowac wówczas jesli sprzedający uzna reklamacje powinien Ci zwrócić wszystkie poniesione koszty
Jełsi chcesz po prostu słuchawki oddać i mieć to z głowy wówczas to może byc potraktowane jako odstąpienie od umowy ( nic nie musisz udowadniać) i sprzedający powinie zwrócić za przedmiot+ koszt najtańszej wysyłki. Prawo do zwrotu przysluguje przez minimum 14 dni od momentu odebrania paczki. W tym terminie musisz sprzedającego poinformowac o zwrocie. Potem masz jeszcze 14 dni na samo odesłanie produktu
@piimaa
Jestem też zdania że reklamować można coś USZKODZONEGO, NIESPRAWNEGO
Reklamacja dotyczy wady rzeczy.
Katalog wad nie ogranicza się jedynie do "niesprawności" (ba, można sobie wyobrazić niesprawność nie wynikającą z wadliwości rzeczy).
Przedmiot będący podróbką, albo kradziony , sprawny ale niekompletny, inny w rzeczywistości niż w opisie , etc. - też jest wadliwy.
To słuchawki douszne - ja bym to traktował jako wyrób higieniczny - i w tym wypadku zwrot bez podania przyczyny powinien być niemożliwy.
Potraktować to jako reklamację z tytułu rękojmi - przedmiot niezgodny z opisem i albo wymiana na przedmiot zgodny (naprawić się nie da, bo jak?), albo właśnie zwrot kompletu kosztów.
W mailu sprzedawca mówi że zwraca jedynie za przedmiot a nie za transport, tak mi powiedział.