Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przedmiot ( alternator ) odesłałem w ramach Allegro Smart inpostem. Sprzedawca po otwarciu przesyłki stwierdził uszkodzenie powstałe w transporcie. Sprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy, nie sporządził protokołu uszkodzenia, co w takim wypadku należy zrobić?
Otwórz dyskusję, zwróci: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@kriss961 sprzedawca nie musi zgłaszać reklamacji może zastosować art 34 ustawy konsumenckiej i obniżyć kwotę zwrotu nawet do 1 zł
@kriss961 @az1rael zwłaszcza jeśli zwracający niedbale (lub wcale) zabezpieczył towar na czas zwrotu.
Osobiście miałem przypadki że wysyłałem do kogoś żarówki doskonale zapakowane w bąbelki i karton a odesłał w zwykłej kopercie papierowej. Oczywiście doszły w stanie 'trwale zmienionym". Oczywiście była i dyskusja i negatyw "bo on ma prawo zwrócić nawet bez opakowania".
Alternatory też sprzedawałem, często dochodziły z pękniętymi osłonami już z hurtowni. Sprzedaż dobra dla masochistów.
@kriss961 jak odebrał bez uwag i nie ma protokołu to napisz mu że skoro mu spadł przy rozpakowywaniu, czekasz na zwrot kasy 🙂
Jak by miał protokół szkody z odbioru, składacie reklamację i albo przyznają odszkodowanie i dostaniesz kasę , albo przewoźnik odrzuci za złe pakowanie i jesteś w plecy 😞
Jak i kupujący jak i sprzedający ma obowiązek zbadać rzecz przy odbiorze i ewentualnie ustalić winę przewoźnika ! i nie było problemów że do uszkodzenia doszło po odebraniu paczki !