Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem z odesłaniem paczki zamówionej z Allegro smart poprzez poczte polską, gdyż na etykiecie zwrotnej którą wydrukowałem ja widnieje jako płatnik i pani na poczcie powiedziała że będę musiał zapłacić za przesyłkę bo tak jest tam zaznaczone
prosze o podpowiedzi jak można to rozwiązać
A czy w zwrotach ta metoda była p0odana jako darmowa? jeżeli masz problem to poproś o kod i wyślij paczkomatem: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Tak ta metoda była jedyną dostępną jaki darmowa z racji zakupu smart
@marekwyrebak Zamówienie było w ramach Smart i z etykietą jest wszystko w porządku — na Poczcie powinni przyjąć paczkę bez żadnych problemów. I bez obciążania Ciebie kosztami zwrotu.
Wygenerowałam dla Ciebie kolejną etykietę, na wszelki wypadek (możesz ją pobrać ze szczegółów zwrotu). Paczkę nadasz w placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych).
@marekwyrebak czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot?
82e79660-b3d7-11ee-af72-37bed499d892