Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, odesłałem do sprzedawcy łóżko ze względu na niezgodność z opisem i kiepskie wykonanie. Przesyłka wróciła do sprzedawcy ale cała zniszczona. Sprzedawca posiada protokół w którym widnieje, że to kurier jest odpowiedzialny za zniszczenie paczki. Sprzedawca nie chce oddać pieniędzy za przedmiot. Pytanie czy ma takie prawo? Czy to ja muszę teraz dociekać w firmie kurierskiej o odszkodowanie czy to sprzedawca powinien się tym martwić? Paczka była oczywiście ubezpieczona.
Client:72597018 Reklamacje u przewoźnika składa nadawca przesyłki .
@Client:72597018 Jeżeli był to zwrot w ramach reklamacji ze względu na niezgodność z opisem i sprzedawca nie chce towaru wymienić na zgodny z opisem lub oddać całej wpłaty, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w niej problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji i który udzieli Ci wsparcia.
Jeżeli sprzedawca ma protokół od kuriera, z którego wynika, że winę za uszkodzenia ponosi firma kurierska, to on może wystąpić o odszkodowanie na podstawie tego protokołu. Oznacza to też, że przesyłkę nadałeś odpowiednio zabezpieczoną, więc należy Ci się zwrot całej wpłaty i kosztu odesłania.
W ostateczności, gdyby sprzedawca nie oddał środków, wystąp o ich zwrot z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wniosek możesz złożyć najwcześniej 14 dni od zakupu.