Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałam uszkodzony towar, sprzedawca wysłal mi wolny od wad, teraz muszę mu odesłać uszkodzony, ale jak to zrobić bez zwrotu pieniędzy?
@zyklopka tak samo jak w przypadku klasycznego zwrotu ze zwrotem środków
Dziękuję
Jak dostałaś uszkodzony to złóż reklamację, uważaj bo przy zwrocie konsumenckim sprzedajacy może Ci pomniejszyć zwrot środków. Wysyłasz na reklamację >pokrywasz koszt wysyłki (przy zwrocie Ty płacisz za odesłanie, masz za darmo ze Smartem) a sprzedajacy po rozpatrzenie reklamacji musi Co zwrócić koszt odesłania. Nie wiesz jak to zrobić albo masz obawy to otwórz dyskusję i tam opisz sytuację, na zwykłym Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE