Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zwróciłem towar, bo mi nie pasował. Zwracałem przez Allegro One Box. Towar doszedł do sprzedawcy w uszkodzonym stanie (oczywiście kiedy wysyłałem go - był cały) i to uszkodzonym w taki sposób, że podobno coś ciężkie na niego spadło. Sprzedawca wysłał mi zdjęcia i prosił o kontakt z Allegro. Ze swojej strony złożyłem reklamację do tej paczki, ale wolę się zapytać, co się w takiej sytuacji robi? Czy sprzedający musi oddać mi pieniądzę i samodzielnie reklamować to u Allegro, czy jet to mój obowiązek?
Jak ze Smartem zwrot to stroną jest Allegro i tam powinieneś zgłaszać reklamację, albo oni powinni to zrobić.
Nie, zwrot bez smarta
@Queez a sprzedawca wysłał Ci lub spisał protokół szkody przy odbiorze ?
Nie mówił że spisywał protokół i nic mi oprócz zdjęć nie wysyłał. Twierdził jednak że koperta z towarem rozerwana nie była. Przypuszczam że dlatego mógł odebrać paczkę bez zastrzeżeń.
Coś mało wiarygodnego! Sprzedawca nie zgłasza protokołu szkody?
Mogę sprzedawcę zapytać o ten protokół. Ale wtedy powstaje pytanie, a nawet dwa: co jak spisał protokół? I co jak go nie spisywał?
Każdy sprzedajacy tu mówi i pisze o protokole że to ważna rzecz i należy go spisać, więc dobrze jak go spisał.🤗 Prawda panie izrael! Te ostatnie słowa nie do Ciebie.
Najlepiej to pisz i rób to przez otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Queez powinien spisać protokół i ci wysłać bo on ma paczkę / towar i wie co się rozdupczyło i jak bardzo. Ma na to 7 dni reklamację składasz ty do przewoźnika i do allegro
@Queez protokół jest podstawą reklamacji, odstąpiłeś od umowy i towar nie jest Twój, reklamację składa sprzedawca a kasę powinien Ci oddać do 14 dni od odstąpienia, ale jak przewoźnik odrzuci reklamację za złe pakowanie ( koperta ) za co Ty odpowiadasz będziesz musiał oddać kasę sprzedawcy 😞
Jak nie spisał protokołu i odebrał bez zastrzeżeń to już problem sprzedawcy 😉