anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru dotarł do sprzędawcy uszkodzonym

MAMY ROZWIĄZANIE!
Queez
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Zwróciłem towar, bo mi nie pasował. Zwracałem przez Allegro One Box. Towar doszedł do sprzedawcy w uszkodzonym stanie (oczywiście kiedy wysyłałem go - był cały) i to uszkodzonym w taki sposób, że podobno coś ciężkie na niego spadło. Sprzedawca wysłał mi zdjęcia i prosił o kontakt z Allegro. Ze swojej strony złożyłem reklamację do tej paczki, ale wolę się zapytać, co się w takiej sytuacji robi? Czy sprzedający musi oddać mi pieniądzę i samodzielnie reklamować to u Allegro, czy jet to mój obowiązek? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#

Jak ze Smartem zwrot to stroną jest Allegro i tam powinieneś zgłaszać reklamację, albo oni powinni to zrobić.

oznacz moderatorów
Queez
#7 Wielbiciel#

Nie, zwrot bez smarta

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Queez a sprzedawca wysłał Ci lub spisał protokół szkody przy odbiorze ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Queez
#7 Wielbiciel#

Nie mówił że spisywał protokół i nic mi oprócz zdjęć nie wysyłał. Twierdził jednak że koperta z towarem rozerwana nie była. Przypuszczam że dlatego mógł odebrać paczkę bez zastrzeżeń. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Coś mało wiarygodnego! Sprzedawca nie zgłasza protokołu szkody?

oznacz moderatorów
Queez
#7 Wielbiciel#

Mogę sprzedawcę zapytać o ten protokół. Ale wtedy powstaje pytanie, a nawet dwa: co jak spisał protokół? I co jak go nie spisywał?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Każdy sprzedajacy tu mówi i pisze o protokole że to ważna rzecz i należy go spisać, więc dobrze jak go spisał.🤗 Prawda panie izrael! Te ostatnie słowa nie do Ciebie.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Najlepiej to pisz i rób to przez otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Queez powinien spisać protokół i ci wysłać bo on ma paczkę / towar i wie co się rozdupczyło i jak bardzo. Ma na to 7 dni reklamację składasz ty do przewoźnika i do allegro

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Queez protokół jest podstawą reklamacji, odstąpiłeś od umowy i towar nie jest Twój, reklamację składa sprzedawca a kasę powinien Ci oddać do 14 dni od odstąpienia, ale jak przewoźnik odrzuci reklamację za złe pakowanie ( koperta ) za co Ty odpowiadasz będziesz musiał oddać kasę sprzedawcy 😞 

Jak nie spisał protokołu i odebrał bez zastrzeżeń to już problem sprzedawcy 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów