Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kliknąłem zwrot towaru wybrałem wszystkiego opcje ale niestety automatycznie źle uzupełniło się pole nr konta bankowego do zwrotu (zmieniłem konto bankowe na inne)
Teraz nie wiem jak zmienić nr konta lub cofnąć zwrot.
Ktoś pomoże?
Najlepiej poinformuj sprzedawcę o błędnym nr konta.
ps. Jak konto już nie istnieje, to bank cofnie przelew ze stosowną adnotacją, ale to może potrwać kilka dni.
Zapewne wrócą do sprzedającego, skontaktuj się z nim a Ty uzupełnij na prawidłowe dane do konta bankowego.
Po pierwsze, napisz z jakiego powodu dokonałeś zwrotu. Jeśli reklamacja, niezgodność z opisem - to sprzedawca może nie zwracać Ci pieniędzy, tylko wysłać nowy lub naprawiony towar.
Jeśli dokonałeś zwrotu z tytułu odstąpienia od zawartej umowy - to nie wiem jak płaciłeś za transakcję. Sprzedawcy zawsze zwracają wpłacone środki tak jak one do nich przyszły - płaciłeś kartą, blikiem, szybkim przelewem itp. - środki zostaną zwrócone na ten instrument płatniczy.
Możesz zawsze zadzwonić do sprzedawcy lub wysłać e-mail z nr konta do zwrotu - lecz sprzedawca i tak zwróci Ci kasę tak jak zapłaciłeś. Chyba, że nie będzie takiej możliwości.