anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot towaru,jaki jeszcze nie jest u mnie

Client:109161671
#1 Nowicjusz#

Zamówiłam towar u sprzedającego, szkło na telefon,no i myslalam ze nie na ten model telefonu zanowilam,kliknelam na zwroty,i na etapie z danymi karty bankowej,cofnelam,bo sie dowiedziałam o tym,ze szybka będzie pasowała do komórki,teraz to mi pokazuję,ze mam zwrócić towar do 15 marca, choć ja go zamówiłam,pare godzin temu, więc,jeszcze nawet paczka nie bylo na poczcie,co ja mam robić?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:109161671 napisać do sprzedającego że ma ci wysłać ten towar i anulowałaś przez pomyłkę lub zamówić 2 raz bo tu już zwrotu ze smarem za friko nie będzie 

oznacz moderatorów