Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem ze sprzedający .Zakupiłem felgi które w opisie aukcji był opis że są proste i wycentrowane .Okazało się inaczej zakup był za kwotę 1150zł plus przesyłka 60zł .Odesłałem towar za który znowu musiałem zapłacić za przesyłkę 60zł .Sprzedający upiera się tresa że wystawił paragon za która będzie musiał mi potrącić z zakupów ponieważ nie odesłałem mu tego paragonu.Proszę o pomoc
Sprzedawca kłamie. Po reklamacji niezgodności towaru z opisem lub po stwierdzeniu wad, musi Ci oddać całą wpłaconą kwotę i koszt odesłania. Do reklamacji nie jest potrzebny paragon, zgodnie z prawem wystarczy jakikolwiek dowód zakupu, wydruk aukcji, potwierdzenie wpłaty itp. Nie daj się oszukać, załóż Dyskusję, w której pracownik Allegro na to nie pozwoli. Pamiętaj, on kłamie i próbuje Cię oszukać - w Dyskusji mu się to nie uda.
Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
sprzedający może wycofać paragon bez jego otrzymania , załącz tylko odstąpienie od umowy które sprzedający podłączy pod zwrot od sprzedaży detalicznej , paragon do zwrotu nie jest konieczny.
Jakie odstąpienie od umowy? To jest reklamacja.
odesłał towar więc jak chce zwrotu wpłaty niech wypełni odstąpienie od umowy lub zażąda wymiany na wolny bez wad , sprzedający też człowiek i musi udowodnić fiskusowi iż nie wyłudza vat-u , procedury anulowania paragonu jak się nie posiada jego oryginalnego wydruku są bardzo rygorystyczne
Odesłał towar w ramach reklamacji, nie bez podania przyczyny. Żądać może wymiany, naprawy, obniżenia ceny i może w ramach reklamacji odstąpić od umowy z powodu wad. Sprzedawca przy pierwszej reklamacji nie musi się godzić na zwrot wpłaty i obniżenie ceny, tylko może dokonać naprawy lub wymiany, ale może też zwrócić wszystkie koszty. Tu nie ma mowy o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 27 Ustawy konsumenckiej, czyli bez podania przyczyny. Nie ma obowiązku odsyłania paragonu i przy odstąpieniu i przy reklamacji.
zrozumiałem że chodzi o odstąpienie od umowy , jeżeli chodzi reklamację to jak najbardziej masz rację