Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę dogadać się ze sprzedawcą
Wygenerowalam kod zwrotu przez allegro, a on spoczątku poprosił nie wysyłać. A potem chciał żeby ja wysłałam od razu do producenta. Kiedy powiedziałam że nie pasuje mi to kazał wysłać do niego tylko na inny adres który różni się od zaznaczonego w Allegro. Nie jak zwrot tylko po prostu jak przesyłka.
Czy będę miała wsparcie od allegro jeżeli wyszlę w taki sposób na inny adres tak jak prosi spedawca
?
Client:82890935 niczym się nie martw tylko wyślij tak jak masz w formularzu zwrotu . Jeśli będą problemy wróć do nas . Odpisz sprzedawcy ,że jeśli chce inaczej to niech podeśle swojego kuriera .
@Client:82890935 Wyślij zgodnie z kodem zwrotu. Sprzedawca próbuje Cię wprowadzić w błąd. Nie musisz się z nim dogadywać, po prostu odeślij towar.
Wsparcie Allegro będziesz miała, gdy wyślesz za pomocą uzyskanego kodu zwrotu.
Wyślij zgodnie z wygenerowanym kodem zwrotu, reszta to sprawa sprzedającego nie twoja.😁