Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W marcu kupiłem oczyszczacz powietrza. Któregoś dnia chciałem włączyć urządzenie i niestety już nie mogłem włączyć. Zgłosiłem reklamacje do sprzedawcy, wypełniłem formularz na ich stronie. Sprzedający powiedział żeby im odesłać, a skoro kupowałem przez allegro Smart to koszt wysyłki chyba powinien ponieść sprzedający a nie ja. Dobrze myślę? Z resztą tak w regulaminie jest napisane.
@Client:53976209 Nie wysyłaj, załóż dyskusję i opis problem, zgodnie z prawem Ty masz udostępnić towar do reklamacji a sprzedający wybiera w jaki sposób go sobie odbierze, Sprzedający ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji, później jest ona uznana, w dyskusji wklej złożenie reklamacji. Tu Smart nie ma nic do tego, Smart to darmowa dostawa i darmowy zwrot, Dyskusja: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa