anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru na reklamacje.

Client:53976209
#1 Nowicjusz#

W marcu kupiłem oczyszczacz powietrza. Któregoś dnia chciałem włączyć urządzenie i niestety już nie mogłem włączyć. Zgłosiłem reklamacje do sprzedawcy, wypełniłem formularz na ich stronie. Sprzedający powiedział żeby im odesłać, a skoro kupowałem przez allegro Smart to koszt wysyłki chyba powinien ponieść sprzedający a nie ja. Dobrze myślę? Z resztą tak w regulaminie jest napisane. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:53976209 Nie wysyłaj, załóż dyskusję i opis problem, zgodnie z prawem Ty masz udostępnić towar do reklamacji a sprzedający wybiera w jaki sposób go sobie odbierze, Sprzedający ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji, później jest ona uznana, w dyskusji wklej złożenie reklamacji. Tu Smart nie ma nic do tego, Smart to darmowa dostawa i darmowy zwrot,  Dyskusja: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów