Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zakupiłem produkt na allegro, nie drogi 27 zł więc i nie było wysyłki smart. Zapłaciłem 10 zł za wysyłkę do InPost-a, produkt który otrzymałem jest inny niż ten co zamawiałem (zgadza się kolor) bez nadruku i naklejek a otrzymałem z przyklejanym wzorem.
Jak teraz z kosztami zwrotu, muszę zapłacić za koszt zwrotu bo nie kupowałem przez SMART czy to sprzedający będzie ponosił koszt zwrotu i z nim muszę to dogadać? Może zakup normalny z dostawą do InPost ma zapewniony darmowy zwrot?
@krakow2000 jeśli uważasz ,że produkt jest niezgodny z opisem złóż sprzedawcy reklamację po uznaniu obowiązkiem jego będzie pokrycie wszystkich kosztów jakie poniosłeś .
Dzięki za info
Dobre, po odpowiedzi "mdrogeia" zacząłem proces zwrotu, wysyłka InPost nawet jak nie masz smarta daje bezpłatny zwrot.
Skladasz reklamacje sprzedawcy punktujesz roznice. Sprzedawca ma wyslac po to kuriera odbierze twoj tiwar przysle wlasciwy na swoj koszt
@krakow2000 Przecież jak produkt jest niezgodny z opisem to składasz reklamację, napisz do sprzedajacy i nich się odniesie do tego, jeżeli nie zgodzi się na uznanie to otwórz dyskusję.