Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam pytanie - kupiłem kawę która okazała się albo podróbką albo jakąś złą partią. Sprzedawca już o tym wie bo w ostatnich dniach widzę wysyp u niego negatywów dotyczących dokładnie tej kawy.
Napisałem do sprzedawcy maila (na razie bezpośrednio/poza Allegro) że ja tez chcę to zwrócić z powodów które opisałem i zgodzili się na to abym oddał towar i oni zwrócą pieniądze.
Tylko co mam zaznaczyć bo robię zwrot chyba pierwszy raz - jako "odstąpienie" (i wtedy która opcja) czy jako "Reklamacja (wada/niezgodność towaru)" i tu wtedy też która opcja.
Nie chcę aby sprzedawca przez to że zaznaczę złe pole zadziałał jakoś inaczej.
Mi się wydaje że "odstąpienie" z powodu "towar inny niż zamówiony" ale wolę dopytać.
Dzięki!
Maciek
@mikey_wroc złóż reklamację !!!! zaznacz ostatnie 😄 nie możesz odstąpić bo jak kawa otwarta to sprzedawca potrąci za zmniejszenie wartości 🙂
Dziękuję, nie byłem pewien bo z kolei zgodnie z Pl prawem może mi odesłać nową kawę a ja chcę zwrot środków na konto co zaznaczyłem.
jeszcze raz dzięki!
@mikey_wroc tak masz rację przy reklamacji może Ci odesłać nową, ale jak będzie tak samo podrobiona to przy drugiej reklamacji, możesz odstąpić od umowy 🙂 Pewnie jest świadom co sprzedaje niech zgadnę Lavaza 😄
Ale jak odstąpisz to odpowiadasz za zmniejszenie wartości, a zgodnie z nowym prawem od 1 stycznia 2023 r. nie można odstąpić przy pierwszej reklamacji 😞